Badanie satysfakcji klientów Urzędów.
WEŹ UDZIAŁ W BADANIU SATYSFAKCJI KLIENTÓW 10 URZEDÓW w ramach projektu „Kompetentna kadra, profesjonalny urząd - atutem powiatu toruńskiego”
W połowie grudnia 2010 r. w 10 Urzędach powiatu toruńskiego uruchomiono system pomiaru i monitorowania satysfakcji klientów. Stanowi on jeden z elementów projektu partnerskiego „Kompetentna kadra, profesjonalny urząd - atutem powiatu toruńskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Działania V - Dobre Rządzenie (więcej informacji o projekcie na stronie www.tnoik.edu.pl)
Liderem projektu jest Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa „Dom Organizatora” w Toruniu a Partnerami projektu jest 10 Urzędów powiatu toruńskiego:
-
Starostwo Powiatowe w Toruniu
-
Urząd Miasta Chełmży
-
Urząd Gminy Chełmża
-
Urząd Gminy w Czernikowie
-
Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce
-
Urząd Gminy w Lubiczu
-
Urząd Gminy w Łysomicach
-
Urząd Gminy w Łubiance
-
Urząd Gminy w Obrowie
-
Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej
Odtąd przynajmniej raz w roku monitorowany będzie poziom satysfakcji klientów w w/w Urzędach, natomiast wyniki pomiaru będą podstawą do poprawy świadczonych usług dla mieszkańców gmin.
Badanie satysfakcji klientów Urzędu realizowane jest w oparciu o papierowy i internetowy kwestionariusz ankiety. Klienci Urzędów mogą wyrażać swoje opinie pisemnie – wypełniając ankietę bezpośrednio w Urzędzie lub elektronicznie na stronie internetowej.
Podziel się Swoją opinią na tematy jakości naszej pracy:
Zachęcamy mieszkańców powiatu toruńskiego, aby wyrażali Swoją opinię na temat jakości otrzymanej usługi poprzez wypełnienie kwestionariusza ankiety.
« wstecz