Urząd Gminy Czernikowo

Strona główna serwisu

Kalendarz

Kalendarium: czwartek, 26.12.2024
Imieniny: Szczepana, Dionizego, Wróciwoja

Wyszukiwarka

Nawigacja:

Treść strony

Drugi etap pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Gminy w Czernikowie

Zgodnie z Zarządzeniem Nr 80/2011 Wójta Gminy Czernikowo z dnia 04 listopada 2011 roku, w okresie od 04 listopada 2011 r. do 29 lutego 2012 r. będzie prowadzony drugi pomiar satysfakcji klientów Urzędu Gminy w Czernikowie. Druki ankiet znajdują się w budynku Urzędu na parterze. Można ją także pobrać ze strony internetowej Urzędu Gminy, wypełnić i przesłać również drogą internetową. Zachęcamy mieszkańców do wzięcia udziału w ocenie satysfakcji z jakości świadczonych usług, co sprzyjało poprawie efektywności naszej pracy.

 

,,Badanie satysfakcji klientów Urzędu" - ankieta on-line

 

  • [obiekt Flash] -

Raport z badania satysfakcji klientów Urzędu Gminy Czernikowo

Badanie zostało zrealizowane w Urzędzie Gminy Czernikowo w dniach od 1 grudnia 2010 r. do 31 marca 2011 r..

Zaprezentowano charakterystyki 113 respondentów, którzy wzięli udział w badaniu przeprowadzonym w UG Czernikowo. Uwzględniono rodzaj ankiety, która posłużyła respondentom do wyrażenia opinii, liczbę lat korzystania z usług Urzędu, płeć, wiek, status zawodowy i wykształcenie. Przedstawiono także rodzaje ocenianych w Urzędzie spraw.

Ponad 61% klientów oceniło UG Czernikowo za pomocą kwestionariusza papierowego, natomiast blisko 39% klientów posłużyło się kwestionariuszem internetowym.

  • Średnie oceny postrzeganej jakości usług w UG Czernikowo
    Średnie oceny postrzeganej jakości usług w UG Czernikowo
  • Średnie oceny satysfakcji ogólnej, spełnienia oczekiwań klientów, postrzeganej wartości oferty Urzędu, wizerunku Urzędu,...
    Średnie oceny satysfakcji ogólnej, spełnienia oczekiwań klientów, postrzeganej wartości oferty Urzędu, wizerunku Urzędu, bliskości Urzędu do ideału oraz lojalności klientów
  • Średnie wartości wskaźników dla UG Czernikowo
    Średnie wartości wskaźników dla UG Czernikowo
  • Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według wieku
    Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według wieku
  • Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według statusu zawodowego
    Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według statusu zawodowego
  • Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według wykształcenia
    Wskaźnik jakości usług/satysfakcji transakcyjnej według wykształcenia
  • Wskaźnik satysfakcji skumulowanej według rodzaju ocenianej w Urzędzie sprawy
    Wskaźnik satysfakcji skumulowanej według rodzaju ocenianej w Urzędzie sprawy

Dane teleadresowe

Urząd Gminy Czernikowo
ul. Słowackiego 12
87- 640 Czernikowo

tel. +48 54 287 50 01

e-mail: info@czernikowo.pl

Godziny otwarcia

Poniedziałek: 7.00 - 15.00
Wtorek: 7.00 - 15.00
Środa: 7.00 - 17.00
Czwartek: 7.00 - 15.00
Piątek: 7.00 - 13.00

Statystyki

Naszą stronę odwiedziło już 202709 osób Gratulujemy, jesteś jedną z nich!

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.